Inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren jouw privacy: je gegevens (zoals jouw e-mailadres) worden uitsluitend gebruikt om je uit te nodigen voor een onderzoek. Jouw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. Wij voeren alles uit conform de laatste privacywetgeving. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. 

Kan iedereen lid worden van het Hema Klantenpanel?

Ja, alle klanten en geïnteresseerden van Hema kunnen lid worden van het panel.

Ik heb me aangemeld. Wat nu?

Direct nadat je je hebt aangemeld, ontvang je een bevestigingsmail met een link naar jouw inlogpagina. Hier kun je inloggen met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je zelf hebt opgegeven. Op jouw profielpagina kun je jouw persoonlijke gegevens aanpassen. Met behulp van de antwoorden op deze vragen kunnen wij je benaderen als het onderzoek ook echt op jou van toepassing is. Wij willen je namelijk niet lastigvallen met onderzoeken die voor jou niet van belang zijn.

Ik heb me ingeschreven voor het Hema Klantenpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er is een aantal mogelijke oorzaken:

  1. Je hebt jouw gegevens tijdens je aanmelding niet volledig ingevuld. Op jouw profielpagina kun je enkele aanvullende gegevens over jezelf invullen, zoals bijvoorbeeld jouw geboortedatum. Als je deze gegevens volledig invult, heb je een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken.

 

  1. Als je na jouw aanmelding geen e-mail van ons hebt ontvangen, hebben wij misschien niet het juiste e-mailadres van jou. Het kan zijn dat er tijdens jouw aanmelding een typefout is gemaakt. Je kunt jouw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen op jouw eigen profielpagina.

 

  1. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld in een bepaalde leeftijdscategorie vallen of in een specifieke regio wonen).

 

  1. Het kan zijn dat de e-mails worden tegen gehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres vanaf het domein 'mwm2.nl'. Het is belangrijk dat je dit e-mailadres opneemt als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail. Dit doe je door *@mwm2.nl op te slaan in jouw adresboek.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, je hebt geen speciale software nodig. Het enige dat je nodig hebt, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres zodat we je per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

Je krijgt per e-mail een uitnodiging tot deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek waarmee je automatisch toegang hebt tot de vragenlijst.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat voor jou het beste uitkomt. Je kunt ook stoppen als je nog niet helemaal klaar bent en op een later moment verder gaan. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden, dit verschilt per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.

Hoe lang duurt deelname aan een onderzoek?

Dit verschilt per onderzoek. Wij proberen de onderzoeken altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld kost het invullen van een vragenlijst ongeveer vijf minuten.

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?

Als je meedoet aan het Hema Klantenpanel ontvang je een aantal keren per jaar een uitnodiging om aan een onderzoek mee te doen. De uitnodiging ontvang je per e-mail. Hoe vaak we je uitnodigen hangt onder andere af van jouw profiel. We nodigen je namelijk alleen uit voor onderzoek dat op jouw persoonlijke situatie is afgestemd.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin hebt om aan een onderzoek deel te nemen, kun je de uitnodiging gewoon negeren. Je blijft dan gewoon lid van het Hema Klantenpanel.

Wat voor onderzoeken kan ik verwachten?

!!! De onderzoeken kunnen gaan over diverse onderwerpen, maar hebben altijd betrekking op comfortabel, gezond en veilig wonen, als ook op de dienstverlening van Hema. !!!

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van het onderzoek worden gebruikt om onze organisatie en service richting jou te verbeteren. Daarbij trachten wij je beter te informeren over dingen die spelen. Na het einde van elk onderzoek zullen we op deze website verslag doen van de belangrijkste resultaten.

Het onderzoek werkt niet, wat moet ik doen?

Als de link naar het onderzoek niet werkt, kun je de link uit de uitnodigingsmail kopiëren en plakken in de adresbalk van jouw internetbrowser. Werkt dat ook niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of via e-mail.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Ga naar jouw profielpagina. Als je in het formulier jouw e-mailadres invult en op 'Wachtwoord vergeten' klikt, krijg je binnen enkele minuten een mailbericht toegestuurd. Hierin staat een uitleg om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

Je kunt je e-mailadres en andere persoonlijke gegevens bekijken en eventueel wijzigen op jouw eigen profielpagina.

Ik wil me uitschrijven uit het Hema Klantenpanel, wat moet ik doen?

Je kunt je uitschrijven na het inloggen op jouw eigen profielpagina, waarna je een uitschrijfbevestiging ontvangt via de e-mail. Na uitschrijving krijg je geen uitnodiging meer voor onderzoeken.

Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via onze contactpagina. We beantwoorden jouw vragen graag!